Second Sallie

enjoy second life

Friday, December 29, 2006

Lazy

自分がこんなに怠け者だとは知りませんでした!
第一回目の投稿から1ヶ月近く経ってしまっています。
原因はログインのし過ぎかな・・・汗
SLがDOWN状態にある今がチャンスとばかりに
いくつか連続投稿していきたいと思いまーす。


まずは私に起こった大きな変化について
書かなければなりません。

















MagSLのKalenという日本人専用居住区に土地を借りました!
これは借りたその日にKalen中央にある公共のカフェで撮った物。
何よりも道を整備してある事によるキレイな町並みが決め手でした。

私が借りた日には残りが5区画あったのですが、
翌々日くらいには完売したとのこと。
すべり込みセーフです。

現在も問い合わせは止まらないらしく、
第二段の居住区Halcaが待ち望まれているようです。

Kalenはまだ発展途上にあり、これからが楽しみ!
近い未来の話としてはショッピングビルが完成するのが
待ち遠しいSallieです。


ちなみに私の家ですが、プリムの問題などで
5~6回の建て直しを経てやっと完成しました。
















誰でも入って来て貰える様にカフェ風になってます。
商品はまだありません :)




i didnt know that im so lazy!
One month or less passed from the first contribution.
i think the Cause is excessive login...
its a chance to me that SL is Down now.
and ill write some article.


well i have to write about my big change.

i rented a lot. there in Kalen by MagSL.
there is Residence district only for Japanese.
the picture took when i started rental day.
the reason that i decided is they have clean road,
and i can see the beauty town by the road.

when i rented, they have 5divesions remained.
but there were disappeared two days later.
i was barely in time.

i hear that the inquiry doesnt stop now.
a lot of peaple seem to be waiting for the
socond residence district,named Halca.

Kalen is a developing town.
i waiting for the Mall is completed.

By the way, my house was finally completed
through rebuilding 5~6 times.

i made the house it seems like a cafe
so that everyone might enter easily.
there have no commodity yet :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home